NISSAN WYSUWA SIĘ NA PROWADZENIE

Dodano dnia: 04.08.15 o godzinie 16:30

Nissan wysuwa się na prowadzenie jako najlepiej sprzedająca się marka azjatycka w Europie.

Nissan zakończył pierwszą połowę roku jako najlepiej sprzedająca się marka azjatycka w Europie. 384 726 pojazdów sprzedanych w ciągu pierwszych 6 miesięcy 2015 roku – wzrost o 4,3% w ujęciu rok do roku. Najbardziej spójna i najatrakcyjniejsza oferta w historii marki motorem sukcesu Nissana.

 

Rolle (Szwajcaria), 16 lipca – Nissan ogłosił dziś rekordowe wyniki sprzedaży za pierwsze 6 miesięcy 2015 roku, dzięki którym awansował na pozycję najlepiej sprzedającej się marki azjatyckiej w Europie. W pierwszym półroczu firma sprzedała 384 726 pojazdów, co stanowi wzrost o 4,3% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

 

Liczba rejestracji nowych samochodów zwiększyła w pierwszej połowie 2015 roku na kilku dużych rynkach, w tym w Wielkiej Brytanii (+34%), Hiszpanii (+18%) i Niemczech (+11%)*, gdzie Nissan odnotował wzrost w stosunku do swojego głównego konkurenta. We Włoszech sprzedaż samochodów osobowych wzrosła w I półroczu o ponad 23%, osiągając poziom 32 611 sztuk. Dzięki konsekwentnie wysokiej sprzedaży Nissana Qashqai, a także w 100% elektrycznego Nissana LEAF udział marki w europejskim rynku wynosi obecnie 4,2%.

 

Sukces ten przychodzi po rekordowym roku kalendarzowym 2014, w którym europejski oddział Nissana odnotował najwyższą liczbę sprzedanych egzemplarzy i największy udział w rynku w swojej historii, przy sprzedaży rosnącej nieprzerwanie od 5 lat. Wygląda na to, że w 2015 roku marka będzie kontynuować ten wzrost. Zakłady Nissana w Petersburgu, gdzie powstaje nowy X‑Trail, w bieżącym miesiącu świętowały wyprodukowanie dwustutysięcznego pojazdu, a tym samym uzyskanie statusu najszybciej rozwijającego się zakładu w Rosji.

 

Guillaume Cartier, starszy wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Nissan Europe, z satysfakcją skomentował te wiadomości: „Działania, jakie podejmujemy wobec naszej marki i produktów oraz poziomu obsługi klienta ewidentnie przynoszą efekty. Zadowoleni klienci obdarzają Nissana zaufaniem, dzięki czemu jesteśmy najlepiej sprzedającą się azjatycką marką w Europie. Będziemy starać się jeszcze bardziej, aby nasi klienci mogli liczyć na jeszcze większy wybór, jeszcze korzystniejszą ofertę oraz jeszcze bardziej innowacyjne i atrakcyjne produkty”.

 

Stwierdził ponadto: „Te wyniki świadczą o naszym zaangażowaniu na rzecz jakości, osiągów oraz udostępniania najnowszych technologii jak najszerszemu gronu odbiorców jako pierwsi. W tym roku minie 5 lat od wprowadzenia na rynek modelu Nissan LEAF. 184 000 sprzedanych egzemplarzy i ponad 93% zadowolonych klientów daje mu pozycję najlepiej sprzedającego się samochodu elektrycznego w Europie. Odniesienie tego wyjątkowego sukcesu nie byłoby możliwe bez wsparcia naszych pracowników, klientów, dealerów, partnerów i dostawców, więc jest to naprawdę historyczna chwila dla każdego, kto jest związany z działalnością firmy Nissan” – dodał Cartier.

 

Sprzedaż Nissana Qashqai wciąż bije rekordy – dotychczas klienci kupili już 2,5 miliona tych pojazdów. W Wielkiej Brytanii, gdzie zlokalizowano produkcję modelu Qashqai na rynek europejski, sprzedano go w liczbie 88 000 egzemplarzy w pierwszej połowie bieżącego roku, co zapewniło Nissanowi najwyższy udział w tamtejszym rynku samochodów osobowych w historii marki. Podobny trend panuje we Francji, gdzie Nissan osiągnął w okresie od stycznia do czerwca rekordowy udział w rynku, wynoszący 3,7%.

 

Nissan inwestuje znaczne środki w badania i rozwój, a oferując odważne wzornictwo, świetną jakość i udostępniając nowoczesną technologię w masowej skali, wzmacnia takie wartości marki, jak innowacyjność i emocje. Dzięki tym inwestycjom oraz wprowadzeniu modeli X-Trail i Juke Nissan stał się liderem segmentu crossoverów.

 

* Dane liczbowe na podstawie standardowej branżowej statystyki rejestracji według oficjalnych źródeł krajowych.

 GAMA NISSAN1

Źródło informacji: http://www.newsroom.nissan-europe.com/pl

Umów się na Jazdę Próbną



 Wyrażam zgodę na przesyłanie do mnie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. na 144, poz.1201 z późn.zm). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Odyssey Warszawa

ul. GÓRCZEWSKA 32
01-147 WARSZAWA
tel. 22 533 55 55
[email protected]

Odyssey Pruszków

al. JEROZOLIMSKIE 466
05-800 PRUSZKÓW
tel. 22 730 36 00
[email protected]

Odyssey Częstochowa

ul. BUGAJSKA 6/8
42-200 CZĘSTOCHOWA
tel. 34 366 43 00
[email protected]

Odyssey Kielce

ul. 1 MAJA 254
25-646 KIELCE
tel. 41 300 70 70
[email protected]

Odyssey Lublin

DROGA MĘCZENNIKÓW MAJDANKA 74A
20-325 LUBLIN
tel. 22 533 55 90
[email protected]

SERWIS BLACHARSKI

ul. JAGIELLOŃSKA 55
03-301 WARSZAWA
tel. 22 811 80 90
[email protected]

SAMOCHODY UŻYWANE

ul. GÓRCZEWSKA 32
01-147 WARSZAWA
tel. 22 533 55 55
[email protected]
Płatności kartą i gotówką do kwoty 10 000 zł Nissan Odyssey - Płatności

created & designed by Trendmark
Nissan Odyssey